Управління торговим підприємством

22000,00 грн.
Конфігурація «Управління торговим підприємством для України» — комплексне рішення для автоматизації управління та обліку на підприємствах, що здійснюють будь-які види комерційної діяльності.
Конфігурація дозволяє автоматизувати завдання оперативного, управлінського, бухгалтерського і податкового обліку, обліку кадрів і розрахунку заробітної плати, аналізу і планування торгових операцій, підготовку обов'язкової (регламентованої) звітності, забезпечуючи тим самим ефективне управління сучасним торговим підприємством.
Можливості
Управління торговельною діяльністю
Складський облік
Облік банківських і касових операцій
Управління взаєморозрахунками
Облік необоротних активів
Управління персоналом і розрахунок зарплати
Облік виробництва
Бухгалтерський облік
Податковий облік
Формування регламентованої звітності
Сервісні можливості
Переваги використання
Відділ продажу
-
Планують продажу за своїм клієнтам/товарним групам на підставі статистики продажів за попередні періоди; -
Ведуть базу потенційних і реальних клієнтів, сегментують клієнтську базу за різними ознаками (за регіонами, XYZ- і ABC-класифікації, за видами діяльності та інше); -
Фіксують контакти та передпродажні переговори; -
Обробляють замовлення покупців з усією супутньою інформацією (планові дати, оплати, відвантаження, умови поставки, ціни, знижки); -
Погоджують виконання замовлень з відділом закупівель; -
Контролюють надходження товарів під замовлення покупців; -
Аналізують оплати та стан взаєморозрахунків за своїми клієнтами; -
Ініціюють відвантаження.
-
Аналізує план/факт продажів і прибутковість продажів компанії в різних аналітичних розрізах (за підрозділами, відповідальними менеджерами, товарними групами, постачальниками тощо) -
Аналізує контакти клієнтів -
Аналізує клієнтську базу за різними ознаками (за регіонами, XYZ- і ABC-класифікації, за видами діяльності та інше) -
Аналізує стану замовлень і взаєморозрахунків -
Аналізує оборотність і прибутковість товарів, використовує аналітичні звіти для ведення пріоритетних товарів/товарних груп.
Відділ закупівель
-
Моніторять потреби відділу продажів в товарах на закупівлю (який необхідний товар і коли); -
Ведуть і контролюють оборотність товарів; -
Аналізують попит на товари: які позиції мають підвищений попит або навпаки є ходовими; -
Планують закупівлі (ранжуючи їх за товарними групами або постачальникам), для забезпечення незатовареності складу і, в той же час, забезпечувати потреби підприємства необхідними товарами своєчасно; -
Автоматично формують замовлення: відбір для кожного виду товару постачальника, який надає найбільш вигідні умови щодо ціни, наявності та доставки; -
Фіксують явки на витрачання грошових коштів.
-
Контролює менеджерів із закупівель; -
Моніторить поточні і підсумкові плани підрозділу щодо закупівель; -
Контролює і планує взаєморозрахунки з постачальниками, контролює виконання договірних зобов'язань за строками поставки, за кількістю поставлених, у межах договорів, товарів або матеріалів.
Складський відділ
-
Інструмент для ведення карток складського обліку (прибуткові, видаткові, складські ордери).
-
Контролює рух на складі в оперативному торговому календарі; -
Контролює фактичні рухи на складі; -
Аналізує розбіжності і визначає відповідальних, за кожним з розбіжностей; -
Контролює ключові показники роботи складу, такі як оборотність товарів.
Відділ бухгалтерії
-
Бачить список затверджених заявок на витрачання грошових коштів і одним натисненням кнопки робить заповнене доручення, далі заповнює вивантаження платежів в систему «Клієнт-банк» і формує бухгалтерські проводки.
-
Веде чіткий облік усіх основних засобів, що знаходяться на балансі підприємства і виконує операції з ОС, регламентовані законом: облік надходження нових ОС, введення в експлуатацію, зношення, індексація на експлуатацію, передача в ремонт, приймання з ремонту, фіксація виконаних ремонтів або модернізації ОС, фіксація передачі та продажу ОС тощо; -
Кожна подія, що стосується ОС, відображається у відповідній друкованій формі, затвердженій українським законодавством; -
Картки ОС формуються автоматично.
-
Не вводить документи з руху матеріалів. За цю функцію несуть відповідальність менеджери, комірники, працівники виробничого відділу. Бухгалтер контролює правильність заповнення документів, їхнє своєчасне надання, відповідність даних; -
Має набір звітів, які полегшують процес контролю даних із руху матеріалів та інших запасів на підприємстві.
-
Робота розраховувача полегшується і зводиться до безпосереднього розрахунку заробітної плати за рахунок використання даних із підсистем кадрового обліку; -
Якщо на підприємстві використовується додаткові види нарахувань, розраховувач самостійно створює формули для їхнього розрахунку, що створює незалежність від будь-яких програмістів. Співробітник самостійно управляє методами розрахунку заробітної плати, які прийняті на підприємстві; -
Розрахунок лікарняних, відпускних та інших видів розрахунків, пов'язаних із необхідністю обчислення середньої заробітної плати за великі періоди, автоматично розраховується системою. При цьому враховується і стаж працівників, відпрацьований на підприємстві, і статистика нарахувань, невиходів; -
Простий введення документів коригування, який допомагає сторнувати неправильні записи. Приміром, розраховувач помилився під час нарахування заробітної плати і в наступному періоді виявив цей прорахунок. Він легко виправляє помилку, шляхом введення документа коригування. В результаті, система автоматично відсторнує неправильні записи з правильними позначками про періоди помилки та її виправлення. Важливо, що вимоги законодавства при цьому будуть дотримані без великих витрат часу з боку розраховувача; -
Автоматично формуються форми регламентованої звітності, такі як «Форма-1ДФ», декларація з податку на доходи фізичних осіб, звіти про єдиний соціальний податок, а також статистичні звіти з праці.
-
Автоматичне формування і заповнення повного набору стандартно-регламентованої звітності — бухгалтерський баланс, звіт про фінансові результати, декларацію про прибуток, звіти про єдиний податок, розрахунки акцизного збору та інші. Завдяки системі «Звіт» можна не тільки формувати ці звіти, але і підписувати їх електронним підписом та надсилати в електронному вигляді в необхідні органи.
-
Відсутність необхідності введення первинних документів, оскільки: менеджери із закупівель вводять в систему інформацію про надходження товарів, менеджери з продажу — видаткові накладні, комірники — інформацію про рух товарів зі складів, виробничий відділ фіксує витрачені товари документами і податковими накладними, а випущену продукцію — документами і звітами виробництва за зміну. Бухгалтеру необхідно лише перевірити наявність і повноту документів, проконтролювати автоматичне заповнення рахунків, за якими формуються бухгалтерські проводки, та затвердити документ до формування бухгалтерських проводок, тобто провести з бухгалтерського та податкового обліку; -
Зручні і прості форми для відображення первинних документів або для контролю цих документів; -
Зручні форми стандартних звітів, для контролю проводок за рахунками, таким як оборотно-сальдова відомість, картка рахунку тощо; -
Відповідальний за ведення податкового обліку аналізує відхилення сум з податкового та бухгалтерського обліку. Завдяки тому, що в стандартних звітах (аналіз рахунку, оборотно-сальдова на рахунку та ін) відразу видно суму за конкретною витраті бухгалтерського обліку, суму за цією ж витратою видно і за податковим обліком. Таким чином, контролювати розбіжності стає гранично просто.
Фінансовий відділ
Кадрова служба
-
Повноцінний кадровий облік, як штатних працівників, так і сумісників, а також співробітників, працюючих за договорами цивільно-правового характеру; -
Ведення штатного розкладу організації; -
Зберігання історії штатних розкладів, що дає доступ до додаткової інформації та можливість додаткового аналізу з попередньої діяльності; -
Зберігання стандартної і додаткової кадрової інформації. Наприклад, облік даних про військовозобов'язаних і, в той же час, легко формуються друкарські форми для надання у військкомат; -
Ведення додаткової докладної інформації по кожному з працівників. Наприклад, дані про розміри одягу співробітників для підготовки спеціалізованої форми; -
Табелі формуються автоматично, на підставі введених первинних документів, таких як кадрові документи, переміщення, невиходи, лікарняні листи тощо.