Cайт знаходиться в стані наповнення
Відділ продажу:
Лінія консультацій:
Центр сертифікованого навчання
Наша компанія має партнерський статус ЦСН (Центру сертифікованого навчання), що означає гарантовану якість навчання з BAS Бухгалтерія та M.E.Doc
Сертифіковані
курси
Сертифіковані
методичні матеріали
Сертифіковані
викладачі
Свідоцтва від
розробників
Курси разраховані на фахівців, які володіють знаннями в предметних областях бухгалтерського та податкового обліку, а також базовими принципами роботи з прикладними рішеннями на основі програмного комплексу BAS Бухгалтерія та M.E.Doc
Цілями навчання є:
-
вивчення головних функціональних можливостей типової конфігурації BAS Бухгалтерія,
-
набуття цілісного і правильного розуміння базового принципу функціонування та взаємозв'язку елементів і підсистем типової конфігурації "Бухгалтерія",
-
набуття цілісного і правильного розуміння базових принципів і особливостей використання типової конфігурації "Бухгалтерія" програмного комплексу BAS,
-
набуття і закріплення базових навичок роботи з функціоналом типової конфігурації "Бухгалтерія".
В результаті проходження навчання слухачі повинні:
-
впевнено оволодіти інструментарієм типової конфігурації;
-
знати і вміти застосовувати на практиці методики відображення в типовій конфігурації стандартних господарських операцій;
-
вміти контролювати стан критично важливих розділів обліку;
-
виправляти помилки користувачів в інформаційній базі;
-
володіти бухгалтерським і податковим функціоналом прикладного рішення.
Тривалість курсу:
40 академічних годин - BAS Бухгалтерія, 10 академічних годин - M.E.Doc
Місце та час проведення:
м. Житомир, пров. Скорульського 5, каб 212 (50 метрів від вул. Михайлівської)
Групи формуються на зручний час для учасників, і можуть бути ранні, денні, вечірні та у вихідні дні
Учбовий клас обладнаний усім необхідним технічним забезпеченням
Групи по 5-10 слухачів.
-
Зміст курсу Використання прикладного рішення "Бухгалтерія для України"Вступ Концепція прикладного рішення Призначення, область прикладної програми і межі прикладного рішення Ключові характеристики прикладного рішення Базові принципи автоматизації Загальносистемні механізми і принципи Підприємство: організації, їх структура та відповідальні особи Користувачі: управління списком і налаштуваннями Обмеження доступу до інформації Інтерфейси Налаштування системи План рахунків Документообіг Хронологічні механізми Облік запасів Концепція підсистем Загальні принципи і механізми обліку Нормативно-довідкова інформація Загальні принципи і механізми обліку Основні господарські схеми і процеси Закупівля товарно-матеріальних цінностей Продаж товарно-матеріальних цінностей Складські операції Опціональні господарські схеми і процеси Облік тари Комісійна торгівля Роздрібна торгівля Звітність підсистеми Облік взаєморозрахунків з контрагентами Концепція підсистеми Принципи і механізми реалізації Нормативно-довідкова інформація Документообіг товарно-грошових господарських операцій Інші операції, що впливають на стан взаєморозрахунків Акт звірки взаєморозрахунків Відображення взаєморозрахунків з контрагентами в 1-ДФ Звітність підсистеми Облік грошових коштів Концепція підсистеми Принципи і механізми реалізації Облік рухів безготівкових грошових коштів Облік рухів готівкових грошових коштів Звітність підсистеми Облік операцій з іноземною валютою Основні принципи і механізми обліку Взаєморозрахунки з контрагентами в іноземній валюті Закупівля ТМЦ по імпорту. «Імпортний» ПДВ Реалізація ТМЦ на експорт Облік грошових коштів в іноземній валюті Валютний підзвіт Облік розрахунків з підзвітними особами Оперативний податковий облік Концепція підсистеми Загальні принципи і механізми обліку Особливості відображення поточних господарських операцій у податковому обліку Податковий облік взаєморозрахунків з контрагентами Реєстрація податкових накладних Податковий облік ТМЦ Облік нормованих валових витрат Контроль податкового обліку Облік єдиного податку Облік необоротних активів та малоцінних швидкозношуваних предметів Концепція підсистеми Загальна нормативно-довідкова інформація Підсистема «Основні кошти» Підсистема «Малоцінні активи» Підсистема «Нематеріальні активи» Кадровий облік і розрахунок заробітної плати Концепція підсистеми Загальні принципи і механізми обліку Облік кадрів Розрахунок і відображення заробітної плати в обліку Виплата заробітної плати в обліку Відображення в «1ДФ» доходів, що не є заробітною платою Звітність підсистеми Облік доходів і витрат Загальні принципи і механізми обліку доходів Загальні принципи і механізми обліку витрат Визначення та облік фінансових результатів Поточні доходи, витрати і фінансовий результат Облік витрат майбутніх періодів Витрати з податку на прибуток Облік виробничої діяльності Концепція підсистеми Принципи і механізми реалізації Процеси і господарські операції Звітність підсистеми Визначення результатів діяльності і закриття періоду Звітність і сервісні механізми Регламентована звітність Контрольні механізми Сервісні механізми Методика початку роботи Запаси Розрахунки з контрагентами Грошові кошти Доходи/Витрати Виробництво Податковий облік Заробітна плата Необоротні активи Основний практикум Практикум додаткові завдання Тренінг
Після проходження курсів слухачі отримають сертифікати від розробників програмного забезпечення. Сертифікати мають серійний номер і видаються на поспортні дані слухачів, тому кожен роботодавець може бути впевнений що Ви отримали всі необхідні навички роботи з програмним забезпечення та зможе перевірити дійсність сертифіката безпосередньо в компаніях BAS та M.E.Doc.
Ціна курсів:
Використання прикладного рішення BAS "Бухгалтерія для України"
Автоматизація електронного документообігу у програмному забезпеченні "M.E.Doc"
4000,00 грн.
1000,00 грн.
Записатися на курси можна подавши заявку на нашому сайті
По телефону
(067) 503 21 30
Безпосередньо в офісі
м. Житомир, провулок Скорульського 5, каб. 212