FREDO

FREDO Звіт  - це спільна розробка, яка інтегрується в типові конфігурації "1С:Підприємство" і дозволяє реєструвати податкові накладні в єдиному реєстрі, формувати і відправляти звітність до контролюючих органів, обмінюватись документами зі своїми контрагентами.

FREDO ЗВІТ НАДАЄ ТАКІ МОЖЛИВОСТІ:

 

  • шифрування та підпис документів електронним цифровим підписом (ЕЦП);

  • формування та подача регламентованої звітності в різні державні органи, в тому числі, через «Єдине вікно»;

  • перевірка заповнення документу (за допомогою вбудованих камеральних перевірок), друк або збереження документа на електронних носіях;

  • дистанційна (за наявності Інтернет) відправка звітів в контролюючі органи та отримання квитанцій про доставку звітів за призначенням;

  • реєстрація податкових документів в ЄРПН, перевірка реєстрації податкових документів в ЄРПН, отримання зареєстрованих податкових документів з ЄРПН;

  • обмін податковими документами між контрагентами;

  • отримання довідки про стан рахунку ПДВ;

  • пакетна обробка документів.

 

ПЕРЕВАГИ FREDO ЗВІТ:

 

  • економія часу і грошей – доступ до FREDO Звіт надається без додаткової оплати в рамках ІТС Україна ПРОФ;

  • розширений комплект регламентованих звітів (порівняно з набором типових звітів в продуктах «1С:Підприємство») з оперативним оновленням;

  • тісна інтеграція FREDO Звіт з типовими конфігураціями на платформі «1С:Підприємство» дозволяє передавати дані облікової системи без створення проміжних файлів експорту (заповнення «однією кнопкою»), а також отримувати розшифровки сум показників звітів з програми «1С:Підприємство»;

  • перевірка заповнення документу (за допомогою вбудованих камеральних перевірок);

  • відправка звітів до державних органів (Державна фіскальна служба, Пенсійний фонд, Державна служба статистики, Фонд соціального страхування та інші державні органи) в будь-який зручний час та отримання квитанцій про доставку звіту за призначенням;

  • перенос архівних даних з програми М.Е.Doc;

  • можливість використання ЕЦП, придбаних раніше, без додаткової оплати;

  • підтримка сертифікатів ЕЦП основних АЦСК (ІДДДФСУкраїнаІВКМастеркейКлючові СистемиДП "Інформаційний центр" Міністерства юстиції України);

  • можливість вести декілька підприємств в одній базі та робота в мережевому варіанті.

     

ВАРТІСТЬ СЕРВІСУ:

ПРОГРАМИ, В ЯКИХ РЕАЛІЗОВАНО СЕРВІС:

 

  • «Бухгалтерія 8 для України»;

  • «Управління невеликою фірмою для України»;

  • «Управління торгівлею для України»;

  • «Зарплата і Управління Персоналом для України»;

  • «Управління торговим підприємством для України»;

  • «Управління виробничим підприємством для України»;

  • «BAS ERP»;

  •  «Бухгалтерія 7.7 для України»;

  • «Зарплата + Кадри 7.7 для України»;

  • «Виробництво + Послуги + Бухгалтерія 7.7 для України»;

  • «Комплексна конфігурація для України 7.7».

Сервіс також доступний в галузевих прикладних рішеннях, які розроблені на основі цих типових конфігурацій.

Бажаєте отримувати інформацію про важливі  події, гарячі пропозиції чи акції?

Підпишіться на нашу розсилку

Графік роботи

пн.  09:00 - 18:00

вт.  09:00 - 18:00

ср.  09:00 - 18:00

чт.  09:00 - 18:00

пт.  09:00 - 18:00

сб.  вихідний

нд.  вихідний

(097) 674 57 85

(067) 503 21 30

bz-soft@ukr.net

м. Житомир

вул. Перемоги 7, км. 23

м. Житомир,

пров. Скорульського 5, каб 212

 (с) 2020. All rights reserved. ПП "Бізнес Софт Про"