BAS Комплексне управління підприємством

Охоплює основні аспекти управління і обліку, дозволяє організувати єдину інформаційну систему управління бізнесом.
93000,00 грн.
Продукт автоматизує наступні види діяльності торговельного та виробничого підприємства
• Планування та облік руху безготівкових і готівкових грошових коштів.
• Облік кредитів, депозитів і позик.
• Еквайринг (платіжні карти).
• Гнучкі інструменти для ведення платіжного календаря.
• Маршрути погодження заявок.
• Інвентаризація кас та банківських рахунків.
• Аналітична звітність з руху грошових коштів.
• Побудова ієрархічної моделі цілей і цільових показників.
• Створення різних варіантів показників з можливістю порівняння.
• Моніторинг цільових показників з розшифровками вихідних даних.
• Розширений аналіз фінансових результатів за напрямками діяльності.
• Різноманіття графічних форм аналітичних звітів.
• Налаштування правил відображення господарських операцій для груп фінансового обліку.
• Облік фактів господарської діяльності відкладеним проведенням з контролем
актуальності відображення.
• Оперативний контроль формування проводок для довільного документа.
• Автоматичне формування вихідних податкових накладних та додатків до них виходячи
з номенклатурного складу документів відвантаження.
• Контроль повноти та правильності реєстрації вхідних податкових документів
з точністю до ставки ПДВ і податкового призначення придбання.
• Робота з персональними даними співробітників. • Облік руху кадрів і зайнятості персоналу організацій, включаючи отримання уніфікованих звітних форм і внутрішньої аналітичної звітності. • Організація роботи зі штатним розкладом. • Робота з договорами підряду. • Облік відпрацьованого часу із застосуванням різних облікових методів. • Розрахунок заробітної плати персоналу з використанням різних систем оплати праці: погодинної (у тому числі тарифної), відрядної та їх різновидів. • Використання показників ефективності діяльності організації і безпосередньо конкретного співробітника при розрахунку винагород за працю. • Розрахунок утримань із заробітної плати, в тому числі за виконавчими документами. • Нарахування інших доходів, не пов'язаних з оплатою праці, та доходів у натуральній формі. • Проведення взаєморозрахунків з персоналом у готівковій та безготівковій формі, управління заборгованістю по співробітниках. • Аналіз нарахованої заробітної плати з використанням внутрішньої аналітичної звітності. • Отримання уніфікованих звітних форм. • Обчислення регламентованих законодавством податків та відрахувань до фонду оплати праці. • Формування регламентованої звітності із заробітної плати, як зведеної, так і персоніфікованої.
• Облік фактичних витрат підприємства за видами діяльності в необхідних розрізах
в натуральному і вартісному вимірі.
• Оперативний кількісний облік ресурсів у незавершеному виробництві.
• Облік фактичних залишків незавершеного виробництва на кінець звітного періоду
в необхідних розрізах.
• Різні способи розподілу витрат на собівартість продукції та виконуваних робіт,
на виробничі витрати, напрямки діяльності, на витрати майбутніх періодів.
• Розрахунок фактичної собівартості випуску за період.
• Розрахунок відокремленої собівартості продукції, випущеної на замовлення клієнта.
• Надання даних про структуру собівартості випуску.
• Управління ефективністю процесів продажів і угод з клієнтом.
• Воронка продажів.
• Формування прайс-листів з інформацією про залишки товарів.
• Використання регламентованих процесів продажів,
бізнес-процесів управління складними продажами.
• Розширене управління замовленнями клієнтів, типові
та індивідуальні правила продажів, оферти.
• Самообслуговування клієнтів.
• Управління торговими представниками.
• Моніторинг стану процесів продажів.
• Імовірнісна оцінка прогнозу продажів.
• Роздільний облік по партнерах (управлінський облік)
і контрагентах (регламентований облік).
• Автоматичний контроль ліміту заборгованості.
• Інвентаризація взаєморозрахунків.
• Моніторинг та класифікація простроченої заборгованості за набором параметрів.
• Розширені інструменти для формування статистичної та аналітичної звітності
за станом взаєморозрахунків.
• Оперативне планування купівель на підставі планів продажів, планів виробництва і невиконаних замовлень покупців. • Оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання. • Реєстрація та аналіз виконання додаткових умов за договорами з фіксованими номенклатурними позиціями, обсягами і строками поставок. • Підтримка різних схем приймання товарів від постачальників, у тому числі приймання на комісію. • Оформлення невідфактурованих поставок з використанням складських ордерів. • Аналіз потреб складу і виробництва в товарах, готовій продукції і матеріалах. • Наскрізний аналіз і встановлення взаємозв'язків між замовленнями клієнтів і замовленнями постачальникам. • Аналіз наслідків, до яких може привести невиконання замовлень постачальниками (до зриву якого клієнтського замовлення може привести недопоставка товарів або матеріалів). • Планування купівель з урахуванням прогнозованого рівня складських запасів і зарезервованих ТМЦ на складах. • Підбір оптимальних постачальників товару за їх надійністю, історією поставок, критеріями терміновості виконання замовлень, пропонованими умовам доставки, територіальним або іншими довільними ознаками і автоматичне формування замовлень для них. • Складання графіків поставок і графіків платежів.
Управління складом і запасами: • Складна ієрархічна структура складів. • Управління адресним складом. • Забезпечення та резервування потреб замовлень. • Визначення та забезпечення страхових запасів. • Облік багатооборотної тари. • Управління інвентаризацією товарів. • Статистичний аналіз запасів, зберігання результатів ABC/XYZ аналізу. • Розрахунок прогнозованого попиту. • Товари на складах за строками придатності. • Управління доставкою. • Товарний календар.
