Управление небольшой фирмой

8400,00 грн.

"Управление небольшой фирмой" - современное решение для управления и учета на предприятиях малого бизнеса. В программе реализовано все необходимое для нефискального оперативного учета, контроля, анализа и планирования на предприятиях различных направлений деятельности: предоставление услуг (сервис), подрядные (проектные) работы, производство продукции, торговля. Решение помогает повысить эффективность работы компании, предоставляя владельцам и руководителям широкий спектр инструментов для управления, а сотрудникам - новые возможности для продуктивной работы.

Можливості


"Управління невеликою фірмою" буде найбільш корисна підприємствам малого, середнього розміру, які займаються наданням послуг, виробничою діяльністю, дрібнооптовою торгівлею. У програмі особливу увагу приділено функціоналу з планування та обліку виконання робіт, надання послуг, обліку виробничих операцій і завантаження ресурсів підприємства.
Рішення не перевантажено зайвим функціоналом, його можна легко налаштувати на особливості організації управління та обліку в компанії - це забезпечує можливість "швидкого старту" і зручність щоденної роботи.
Програма реалізована повністю на керованих формах. Це дозволяє використовувати її в режимі товстого, тонкого або web клієнта, тобто працювати з системою з будь якої точки світу.
Конфігурація має україномовний, та російськомовний інтерфейси.
Програма дозволяє автоматизувати таки види діяльності:

  • виробництво продукції;
  • виконання робіт, надання послуг;
  • маркетинг і продажі;
  • постачання і закупівлі;
  • запаси і склад;
  • грошові кошти;
  • фінанси;
  • необоротні активи;
  • кадри і розрахунки з персоналом.




Переваги використання


Реальна користь від автоматизації - вже через кілька днів або тижнів. "Управління невеликою фірмою" - це готове рішення, яке можна швидко запустити в експлуатацію, а при зміні масштабів бізнесу, підходів до управління або організації робіт налаштувати на новий лад без великих витрат часу і грошей. Одна програма замінює десятки таблиць, документів і звітів на вашому столі і на комп'ютері - всі дані реєструються і зберігаються в єдиній інформаційній базі. Програма пам'ятає все - кожного покупця, ціни, знижки, замовлення, зобов'язання, договори. Інформація для прийняття рішень - по одному натисненню мишкою.

  • "Рух грошових коштів",
  • "Платіжний календар",
  • "Доходи і витрати, прибутки і збитки",
  • "Розрахунки з дебіторами/кредиторами",
  • "Стан замовлень",
  • "Динаміка і аналіз продажів",
  • "План-графік робіт" та "Завантаження ресурсів", інші управлінські звіти.
Все під контролем - ведення графіків виконання робіт і виробництва, завантаження ресурсів, відвантажень і поставок товарів, нарядів і завдань співробітників забезпечує оперативний контроль діяльності. Широкі можливості для планування діяльності - фінансове планування (бюджетування), планування продажів, завантаження персоналу, завантаження ресурсів підприємства та інше. Праця керівників і співробітників стає більш продуктивною - за рахунок автоматизації рутинних операцій, швидкої і зручної підготовки інформації для прийняття рішень на різних рівнях. Сучасний ергономічний інтерфейс забезпечує легкість освоєння для початківців і високу швидкість роботи для досвідчених користувачів. Ваших знань достатньо - щоб використовувати програму, не потрібно знати бухгалтерський і податковий облік. Програма не перевантажена зайвими можливостями, в ній реалізовано все тільки найнеобхідніше для обліку, контролю, аналізу та планування в малому бізнесі. Доступ до інформації з будь-якої точки земної кулі - через Інтернет. Регистрация хозяйственных операций и формирование первичных документов хозяйственной деятельности предприятия – торгово-закупочных, финансовых, складских, производственных и др. – выполняются с помощью понятных экранных форм-аналогов бумажных документов с получением необходимых печатных форм.
Мобільний додаток "Управління невеликою фірмою", розроблений на мобільній версії платформи 1С:Підприємство 8.3, призначений для роботи із замовленнями на смартфонах і планшетах з операційними системами iOs і Android. При цьому здійснюється синхронізація з інформаційною базою "Управління невеликою фірмою для України", яка розгорнута локально.





Хотите получать информацию о важных  событиях, горячих предложениях или акциях?

Подпишитесь на нашу розсылку

График работы

пн.  09:00 - 18:00

вт.  09:00 - 18:00

ср.  09:00 - 18:00

чт.  09:00 - 18:00

пт.  09:00 - 18:00

сб.  выходной

вс.  выходной

(097) 674 57 85

(097) 634 43 29

bz-soft@ukr.net

г. Житомир

ул. Победы 7, км. 23

г. Житомир,

пер. Скорульского 5, каб 212

 (с) 2019. All rights reserved. ЧП "Бизнес Софт Про"